Inainte sa stabileasca design-ul jocului Xbox One pe care il vezi astazi, Microsoft un numar de machete salbatice, incluzand modele care au o sfera futurista si design-uri cu curbe in stilul Sydney Opera House, potrivit unui raport a celor de la Kotaku, caracterizand comentarii de la conducatorul designer al celor de la Microsoft, Carl Ledbetter.
Ledbetter a spus ca au inceput cu cele mai nebunesti idei si ca au avut unul care arata ca un portavion si au avut un artist conceptual care a venit si i-a inspirat cu forme nebune care aratau ca si cum ar fi din universul Marvel. Ce-ar fi daca am putea exprima jocuriile si continutul lor intr-un mod total diferit? Cum ar fi acest lucru?
Ledbetter a spus ca pe strazile din baza Microsoft in Redmond, Washington este un magazin de model 3D, ce primeste designerii Microsoft ca si clientii frecventi in timpul nivelelor de planuire al lui Xbox One. Acestia spun ca au construit peste 100 de aceste modele, de la modele prelucrate din spuma pana la prototipuri imprimate 3D. Baietii de la magazinele de modele, ar trebui sa gaseasca o cale sa faca modele peste noapte, si aduceau in fiecare dimineata altele.
Microsoft a incercat 75 de modele diferite pentru Xbox One, incluzand unul cu Kinect incorporat direct in unitate, si altul care nu caracteriza un disc drive. Cu toate acestea Microsoft, a decis sa mearga mai departe cu design-ul rectangular pe care il vedem astazi, fiindca asta este cea mai practica abordare.
Urmand feedback-ul fanilor, Microsoft a anuntat un model de Xbox One de 400 de dolar, care nu include Kinect. Vei fi capabil sa cumperi camera separat, mai tarziun anul acesta, si modelul de 500 de dolari, cu Kinect va ramane la vanzare. Microsoft a vandut 3 milioane de unitati Xbox One, pana la sfarsitul lui 2013.