Open World, dar pana la un punct

s1-noscaleUnreal Tournament 2004 – Epic, 2004

Vaporizat de tunul de ioni

Cu Unreal Tournament 2004 introducand harti mai mari, impreuna cu vehicule de pamant sau aer sa le traverseze, Epic avea nevoie de o cale sa tina jucatorii inauntrul arenelor futuristice. Pentru a nu-i inchide pe jucatori cu pereti sau stanci, dezvoltatorii au optat sa recumpere superarma din Unreal Tournament 2003, Ion Painteru, intr-un tun de ioni omniprezent.

Daca calatoreai prea departe de actiune cauza un mesaj sa apara pe ecran, avertizandu-te ca vei fi blocat de un astfel de tun. Dupa un timp care expria, o energie roz cade din cer si-ti incinereaza corpul, lasand doar un schelet sa cada inapoi in arena. Daca esti destul de experimentat cu un hovercraft Manta, poti evita acest tun.

Serious Sam 3 : BFE – Croteam,2011

Devorat de un vierme de nisip urias

Debutul exploziv al lui Serious Sam a dus first-person shooterele la un alt nivel, la una dintre cele mai expansive arene vazute vreodata si cu numerele ridicol de multe de inamici sa umple aceasta arena. Al 3-lea joc din serie, un prequel, transforma aceasta lupta deschisa intr-un Pamant apocaliptic devastat de fortele extraterestre.

In timp ce jocurile anterioare din serie, il tineau inchis pe Sam, fiind imprejmuit de culmi inalte sau pereti, Serious Sam 3 : BFE a luat altfel de abordare mai interesanta. Daca te aventurai in afara zonei de joc, vei determina un vierme de nisip urias (asemeni celor din Dune) sa apara din nisip si sa-l devoreze pe Sam intreg. Spre deosebire de ceilalti nenumarati inamici din joc, acesti viermi de nisip nu pot fi ucisi, chiar si cand sunt atacati de un tun care se poate lua in considrere.

Se pare ca, dupa cum ne puteam imagina, in orice joc exista o limita, oricat de mare ar fi lumea intr-un joc, aceasta este limitata de un lucru care nu iti permite sa te aventurezi mai incolo de granitele acestuia.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.